Månadens blogg

Hej!
Idag när jag kollade på min mobil efter träningen så hade Rebecca skickat två sms där det stod att vi blivit utmärkta till "Månadens Blogg" i tjejtidningen "Glitter"!
Då jag tyckte att det var en kul grej så tänkte jag att ni som läser den här bloggen kanske oxå har egna bloggar om Miley Cyrus.
Så jag tänkte att vi kan ha en tävling den här månaden med just titeln MÅNADENS BLOGG!! Vinnaren får en länk till sin blogg och även en liten överaskning!
Om ni vill vara med så kan ni anmäla er genom att länka till eran blogg i en kommentar och skriva att du vill vara med och tävla!
LYCKA TILL!!

Bilden är från Mileys besök på Tyra Banks Show 2009

P.S!
Glöm inte bort att ställa eventuella frågor i våran frågestund som pågår här nedan!



XO XO Sara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0