Jag har oxå ett liv

Hejhej!



Jag har faktiskt oxå ett liv. Okej, det där lät ganska hårt, men jag kan inte skriva 10 inlägg per dag, så mycket tid har jag inte. Jag tränar gymnastik 4 ggr i veckan på Ungdoms SM-nivå(högsta nivån), styrka en gång i veckan, har mycket läxor och prov eftersom jag det här året började på högstadiet och samtidigt så vill jag ha tid för mina underbara kompisar som jag tycker att jag träffar alldeles för sällan.
Jag kunde inte blogga på två dagar för att mitt internet inte funkade "/ Men annars skriver jag oftast ett inlägg per dag.
Men när jag ska bort en hel dag och vet att jag inte kan skriva kan jag försöka komma ihåg att skriva det dan innan. Jag kan passa på att säga redan nu att jag inte kommer kunna blogga på lördan, kommer vara borta från 8.00-24.00 då.



Ville bara säga det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0