3 nyheter i 1 inlägg

Youtube
Miley har nu gjort en ny, egen youtube kanal! Wihoo! et är typ för att det inte funkar att ladda upp på MileyWorld "/ Så för er som inte har MW är dt bra iaf! ;) Haha!

Så här skriver hon:
Hey guys! I made my own youtube account so I can upload more videos for yall! I will continue to do videos for Mworld but for some reason its not working on my computer right now!

I’m gonna make my youtube account more for my older fans and then do constant updates for my younger fans on Mileyworld! My youtube account is Youtube/MCFORREALZZZ! I haven't uploaded any videos yet but I will soon! love you guys! Hope all is well!

XoX M


Här kommer den första videon, hon är nog den mest galna personen jag vet, på ett bra sätt! :D Hahah, älskar Miley så jävla mkt. Hon sprider så mkt energi, jag satt seriöst å garva ihjäl när jag såg den! Min brorsa ba: "äääh, va fan är där" Hahahahah!!





Can't be tamed

Lyssna på en liten bit av Mileys nya låt Can't be tamed HÄR :D



Miley uppträder på The Grove i L.A.
Den 28 april uppträdde Miley på The Grove under World Wish Day, här kommer lite bilder!









Här kommer en video oxå!!! Asså guuuud, Miley är så underbar!! :D<3<3







Så, vad tycker ni om det här inlägget med alla de här fantastiska nyheterna!!?? Och framförallt vad tycker ni om de här sakerna som jag skrev om? :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0