Svar på underbara kommentarer<3

Amanda om Photoshoot från igår :):
Vart ifrån fick ni dessa bilder och dom över?? vilken hemsida?? p.s bra blogg!!
Om jag ska vara helt ärlig vet jag faktiskt inte var jag fick tag på dom bilderna. Kollar på så många tta bilder och olika sidor för att hitta bilder och information. Förlåt för att jag inte kan svara på din fråga "/ Men du får självklart spara bilderna från våran blogg!<3
21 Juni, 12:45  
mileysbiggestfan om Svar på kommentar!:
Hej! ja det var den bloggen jag såg på mileycyrus.com och tack så mycket för att ni svarade på min fråga <3<3 älskar eran blogg
Okej, va bra!! Naww, tack så mkt!<3
21 Juni, 12:24  
Emma om Mileyworld:
hej! jag har haft fullt upp att jag lömde komentera er blogg! men inte längre! hoppas ni inte har glömt min blogg!?

/Emma♥
Halloo Emma!
Det är lugnt, haha! Självklart har vi inte glömt din blogg vi kollar in den lite då och då. Och vet du vad vi har kommit fram till(tror att det stämmer). En i Saras lillasysters gymnastikgrupp går typ i din klass tror jag ;P Haha, kommer inte ihåg vad hon hette men det får Sara skriva nästa gång hon loggar in. Men kan det stämma? Finns det någon i din klass som går på gymnastik?? :D<3





Tack för kommentarerna, ni läsare är BÄST! =D<3


xoxo,
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0