Svar på kommentarer

mileysbiggestfan om Mileyworld:
Måste man vara medlem i mw för att kunna spara fotona? men i mw kostar det pengar att vara medlem i eller??
Vilka foton menar du? De jag lägger upp på bloggen? Du måste in vara medlem på mw för att spara de fotona :P
Ja, det kostar ca. 250 svenska kronor att vara medlem på mw i ett år :)


Amanda om MMVA-show:
coolt! när var den showen? och kommer den i någon kanal??? isåfall vilken??
Much Music Video Awards var igår, den 20 juni. Den kommer nog inte visas på någon kanal här i Sverige. Men OM den skulle kommer jag självklart skriva det i bloggen ;)

xoxo,
Rebecca

Kommentarer
Postat av: ida

Hej, visste ni att Miley kanske ska gifta sig, mileys pappa vill inte det när hon är så ung men dom andra i hennes släkt vill naturligtvis det. Och om dom inte ska gifta sig så undrar jag: Är det något mellan Miley & Justin Bibeir???

2010-06-21 @ 17:24:54
URL: http://alwayslovemiley.blogg.se/
Postat av: öoöoöoöoöoöoöo

hej läste om eran blogg i tidningen julia eran blogg e bara bäst



miley cyrus fan

2010-08-21 @ 09:17:24
Postat av: kookokokokokokokokokokokokokokooo

heej jag undrar om miley cyrus kommer till sverige

nån gång jag e ett stort fan

2010-08-22 @ 09:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0