Svar på kommentarer

Hej!
Tror inte att jag har svarat på de här kommentarerna innan :P



Emma om Miley lämnar House of Blues:
Har Miley lockigt/vågit hår på riktigt eller lockar hon det?
Japp! Miley har lockigt hår! Men det kan ju vara så att hon plattar å sen lockar ibland för att få finar lockar, man vet aldrig! ;)
26 Juni, 16:23  
Anonym om Miley lämnar House of Blues:
När nå av er nämnde det där med medlemskapspaketet man får om man blir med på mw, vad inehåller paketet?
I medlemsskapspaketet får man en backstage-DVD från Mileys Best of both worlds turné, en signerad bild, en liten bild där det står typ en mening och ett brev som Miley har skrivit(samma skickas ju ut till alla medlemmar) det står faktiskt typ "Hi Rebecca" om man heter Rebecca xD
23 Juni, 20:49  
miley fan  ([email protected]) om Bilder från flygplatsen i Toronto:
hej jag undrar vart ni får alla bilder
Vi får bilderna från olika sidor som t.ex. mileyworld :D
23 Juni, 17:57  
miley fan  ([email protected]) om Miley lämnar House of Blues:
hej jag kollade på koncerten
den var jätte bra

Jaa, visst va den!? :)
23 Juni, 17:55  
Matilda om Svar på kommentar!:
Tack :D Hoppas du hittar nått :P
Tyvärr hittade jag ingenstans "/ Man kan inte kommentera henne blogginlägg och bilder :S




xoxo,
Rebecca!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! rebecca du var väl medem i mw eller?? om du var det så har jag en fråga till dig. fick du alla de dära grejerna eller får man något över huvud taget?? när man bblir medlem asså menar jag då

2010-06-26 @ 22:19:46
Postat av: VARNING!

JAG VILL SKYDDA ALLAS BLOGGAR FRÅN TASKIGA KOMENTARER, SÅ JAG VILL ATT NI KLICKAR ER FRAM SÅ ATT NI KOLLAR KOMENTARERNA INNAN DOM LÄGGS UT!

2010-07-06 @ 22:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0