Svar på kommentaren

  ida  om Svar på kommentarer:

Hej, visste ni att Miley kanske ska gifta sig, mileys pappa vill inte det när hon är så ung men dom andra i hennes släkt vill naturligtvis det. Och om dom inte ska gifta sig så undrar jag: Är det något mellan Miley & Justin Bibeir???

Hej tjejen!
Ja, det går rykten om att Miley och hennes pojkvän - Liam Hemsworth VILL gifta sig men det är lite svårt att säga om detta värkligen stämmer. Man vet aldrig helt sägert med tidningar och media. Men ett som är säkert är att Miley vill gifta sig med Liam, men man vet ju inte om hon verkligen vill göra det när hon är så här ung. Jag tror att hon inser att man liksom inte bara gifter sig med någon på direkten, även om man värkligen älskar någon.
Jag tror dock inte att Miley och Liam kommer att gifta sig än på ett tag utan att det är något som de vill göra men kanske inte kommer göra förrän de är lite äldre. 
Mileys pappa (Billy Ray) vill ju kanske inte precis att Miley ska gifta sig nu när hon bara är 17 år men jag tror att även han skulle tycka att det var en jättebra idé i framtiden. Han vill nog bara att Miley ska tänka igenom det hon gör!
Vi får väl hoppas på det bästa.
Miley och Justin Bieber är bara kompisar och har aldrig haft en kärleksrelation med varandra. Här kommer en bild på Miley och Liam:

XO XO Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0