Svar på kommentar!

mileysbiggestfan om Fler bilder från MMVA photoshoot!:
Hej! Jag har en fråga angående bilderna... Jag älskar verkligen miley och undrar vart ifrån ni får alla fina och nya bilder ifrån!? dom är jättefina! Och en till grej... Vart ifrån får ni all ny fakta , vilken hemsida? Ps ÄLSKAR eran blogg! Miley har oxå en!<3
Hejhej!
Vi får bilderna och faktan från olika sidor som bl.a. mileyworld, posh24, gotceleb å några andra :D Ja, Miley har en blogg på mileyworld, om det är någon annan du har sett som någon på blogg.se, blogspot eller nån annan sida så är det fejk! Hon har bara en blogg som är på mileyworld.com å mileycyrus.com! :)
Tack så mkt!!




xoxo,
Rebecca

Kommentarer
Postat av: mileysbiggestfan

Hej! ja det var den bloggen jag såg på mileycyrus.com och tack så mycket för att ni svarade på min fråga <3<3 älskar eran blogg

2010-06-21 @ 12:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0