PÅMINNELSE

Hellojsan!!

En liten påminnelse!!

Eftersom att det är ni som läser våran blogg så är det viktigt att vi bloggar om sånt som ni verkligen vill läsa om. Så nu har ni eran chans att säga vad ni vill läsa om!
Här kommer några förslag:
- Mileys vardag
- Om Mileys tidigare liv, som uppväxt, tidigare karriär, skolan mm.
- Klä dig som Miley
- Collage
- Nåt annat!!


Så, vad vill ni läsa om på bloggen???(Ni kan självklart skriva fler saker!!)




Kommentera och skriv vad ni vill läsa om, det underlättar för oss och så får ni ju det ni vill ha! Det finns inga nackdelar =D



xoxo,
Rebecca<3<3

Kommentarer
Postat av: Vendela

Jag vill nog se lite mer om hur man kan klä sig som miley!! Det är jag som är vellara på GSM!!=D

2010-06-13 @ 19:05:44
Postat av: olivia

hej igen ! jag behöver hjälp med en ny header, och kan inte ni hjälpa mig med en ??

2010-06-13 @ 19:49:47
URL: http://baraolivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0