Nytt inlägg i Mileys blogg :)

Sön, 13 Juni, 2010:

What a beautiful day! Went to the park with my 2 best friends, Mate and Liam and then had an awesome lunch
@ Panera! I am obsessed with their bbq chicken salad! I amt he happiest girl in the world today! Getting to spend time just enjoying life while counting down the days to my album releasing on the 21st! God is sooooo good! Xo
X M


Översättning:
Vilken underbar dag! Gick till parken med mina 2 bästa kompisar, Mate(Mileys hund) och Liam och sen åt vi en jättegod lunch på Panera! Jag är beroende av deras bbq kyckling sallad! Jag är den lyckligaste tjejen i världen idag! Jag kunde spendera tiden med att bara njuta av livet medans jag räknar ner dagarna tills när mitt album släpps den 21! Gud är sååååå snäll! Xo
X M



xoxo,
Rebecca och Sara<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0