Förlåt för den dåliga uppdateringen och svar på kommentarer

Hej alla underbara bloggläsare!
Förlåt för att jag inte har uppdaterat bloggen på länge. Detta har berott på att jag helt enkelt inte har orkat sitta vid datorn några längre stunder nu när jag är ledig, hur sköööönt?
Iaf så har ju Rebecca bloggat mycket och jag lovar att jag ska skärpa till mig den här veckan! Jag kommer vara på semester mycket i sommar och då kommer jag dock inte ha tillgång till internett så då kommer ju bara Rebecca att blogga.
Den här veckan ska jag åka till en kompis och bara vara där, bada i poolen och slappa så då kommer jag att kunna blogga en del!


Här kommer några svar på era fina kommentarer!

Amanda om MMVA-uppträdande:
Ni lägger in så många nya bilder så snabbt och massa nya inlägg snabbt oxå coolt!! jag är inte så snabb! hihi

Hej, vad kul att du tycker att vi är snabba. Jag som tycker att vi brukar lägga ut saker lite för sent ibland! Ha det bra!

Matilda om Mileyworld:
Oki : Tack. Kommer inte få bli medlem för mamma :(
Hur sa ni för att få bli medlem där?

Haha jag tror att det bara är att tjata helt enkelt!


Massor av sommarkramar från Sara

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0