Till er nya läsare!

Nu har jag fått klart för mig att vi faktiskt ÄR med i Julia! Wihoo! :D

Tyvärr så är det så att vi inte kan uppdatera så mycket under sommaren, jag är på landet hela tiden och Sara är och seglar. Men pappa har iaf köpt ett trådlöst nätverk så det funkar att vara inne på internet. Men här är två problem.

1. Jag kan nästan inte ladda upp några bilder alls för att internet är så segt :S
2. På sommaren så finns det inte så myckey nyheter och så att hitta på olika sidor, men jag letar och letar och ska väl försöka hitta nåt!!

Så ni som inte har sett den här bloggen innan kan tycker att vi uppdaterar sällan och inte skriver så mycket fakta och nyheter. Men sluta inte att besöka och kommentera bloggen för det! :D

Den 15 augusti kommer både jag och Sara vara hemma igen så då kommer vi blogga flera gånger per dag igen! Vad tycker ni om det??
Den som väntar på nåt bra väntar aldrig för länge, eller hur? ;)


Mellan den 7 och 14 augusti kommer vi inte att skriva nåt alls, för då är vi båda på gymnastikläger i Italien!



Så, håll ut och glöm inte att kolla in bloggen den 15 august!! Och glöm nte min födelsedag den 8 augusti!! Hahah xD<3



Puss på er alla underbara läsare,
Rebecca!<3<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Japp, ni är med i Julia!

Jag har Julia-numret! Och tack vare tidningen, är jag inne på er sida! :D <3

2010-07-27 @ 19:44:24
URL: http://hhjaartat.blogg.se/
Postat av: julia

heej! :)



jag har julia tidningen och tänkte jag skulle följa er blogg ;D



jag gillar liksom miley curys (;

2010-07-27 @ 20:15:31
URL: http://jjuuliaa.bloggplatsen.se
Postat av: Natassa

As grym blogg! Miley är bäst! Kolla gärna in min blogg. Är ett stort Miley fan och skriver om henne ibland också =)

Det skulle vara så kul om ni lämnade en kommentar också! =D

Ha det bra!

PS: Hittade er i Julia ;)

2010-07-27 @ 21:11:05
URL: http://thesoundofnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0