Svar på kommentarer!

julia läsare om Svar på kommentarer!:
Hej!
Jag läste om er blogg i en juliatidning!
Gå gärna in på min blogg: www.ebbapebba.blogg.se
Hejhej!
Ja, jag ska kolla in din blogg :)
28 Juli, 21:40  
?ett frågetecken? om Mate:
jo era bilder på ms cyrus är grymt bra men var hittar ni dom??Och är det gratis kan man bli stämnd eller nåt skulle vara tacksam för svar psni kan göra ett liten inlägg om just det skulle vara bra
Hejsan! Bilderna hittar vi på lite olika ställen, bl.a. mileyworld, mcyrus.com(spansk) och gotceleb.com :) De flesta hemsidorna är ratis förutom mileyworld :) Och nej, man blir inte stämd :D
28 Juli, 19:52  
Miley Smiley om Can't be tamed (ETTA I TOLV LÄNDER):
hejhej såg ert inlägg i julia och kekade in!! men sidan värkar super o jag älskar miley cyrus!!! <3
påminner: bloggen e bra om den handlar om miley :P
/miley nörden
Tjaabba!! :D
Tacktack, jaa vem älskar inte Miley lixom? x)
Bloggen handlar självklart om Miiiles!
28 Juli, 19:15  
MIIIILLLLEEEYYy om Can't be tamed (ETTA I TOLV LÄNDER):
hejsan jag vill bara säga att jag ääälllssskkaarr miley och hoppas hon har det bra
<33
Hejsan hoppsan!
Håller me dej fullständigt! :)
28 Juli, 19:13  
Johanna. om Svar på kommentarer!:
Åh tack! <3
Du är ju helt underbar.
Tack för du komenterade.

kram.
Johanna
Naaw, va söt du e ;) Det va så lite!

Kram!
28 Juli, 18:46  
ida om Nästa singel:
bra blogg :P SANT :P Kolla gärna in min blogg men då måste man gå in på google.com (ni vet) och söka på thisgirl blogg ps hittade den i julia kram Ida
Hejhej!
Tack så mkt och självklart ska jag kolla in din blogg! :)
28 Juli, 17:11  
Natassa om Vad vill ni ha?:
Om Mileys vardag och bilder =D
IP: 85.224.242.235
28 Juli, 16:01  
Natassa om Vad vill ni ha?:
Om Mileys vardag och bilder =D
Okeej, då vet jag! :D
   
elin miley fan ( älskar hästar)  ([email protected]) om Julia:
jag läste i värdens bästa tidning julia i går om eran blogg kollade in´den o de e den bästa miley blogg i värden ps.Liam e så snygg

Tackartackar!! Jag håller med dej, Liam är så sööt! :D



xoxo,
Rebecca<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0