Svar på kommentarer!

Natassa om Mate:
SV: Haha jag fick den från er blogg faktiskt XD
Haha Mate <3
Ahaaa xD hehe<3
28 Juli, 10:28  
linnea om Så mycket kändade Miley under 2009!:
hej
jag tycker att det är jättteeee braaaaa
att man äntligen har startat en blogg om världens bästa artist!!!!
kommer att följa eran blogg varge dag=)


Hejhej!
Tack så jättemkt! :D
28 Juli, 10:08  
Johanna. om Tack för alla underbara kommentarer!!:
Hej!
Din blogg är ju helt grym!
Såg i Julia tidningen att ni hade skickat in din blogg.

Nu har du en ny läsare och det är jag. ♥
( Besök gärna min blogg Johannameadow.blogg.se )

Hejdå.
Hej Johanna!
Tack så mycket!

Wihoo, vi älskar nya läsare(och "gamla" såklart!)!! :D Jag har besökt och kommenterat din blogg :)








Glöm inte att skriv vad ni vill läsa om på bloggen några inlägg ner!!


xoxo,
Rebecca<3<3



Kommentarer
Postat av: Johanna.

Åh tack! <3

Du är ju helt underbar.

Tack för du komenterade.



kram.

Johanna

2010-07-28 @ 18:46:26
URL: http://johannameadow.blogg.se/
Postat av: julia läsare

Hej!

Jag läste om er blogg i en juliatidning!

Gå gärna in på min blogg: www.ebbapebba.blogg.se

2010-07-28 @ 21:40:29
URL: http://ebbapebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0