Fler svar :P

hanna  ([email protected]) om Jag har en fråga :):
allt bra?=)
Hej, ja allt är bra med mej :P
30 Juli, 21:35  
Ida  ([email protected]) om Can't be tamed- VIDEON:
HEJ JAG ÄLSKAR ER BLOGG MAN KAN LÄSA JÄTTE MYCKET OM MILEY:D Har en fråga, Miley började med att ha söta och gulliga kläder men nu tycker jag att hon börjar ha "typ" samma kläder som Rihanna och Lady Gaga. Jag tycker sådär om dom kläderna, vet ni varför tacksam för ett svar så slipper jag sitta och grubla på det. MEN HON ÄR BÄST ÄNDON. Jag har nyss börja läsa den för den stog i Julia ÄLSKAR den redan.
KRAM/ IDA

Hejhej!
Ja, i början av sin karriär va ju Miley trots allt 11-12 år och nu är hon snart 18. Mycket förändras mellan de åldrarna. Jag tror att Miley alltid har gillar svart och så men eftersom hon har spelat Hannah Montana hela livet har hon blivit väldigt förknippad med den söta och gulliga lilla tjejen. Men det vi ser nu är "riktiga" Miley. Ingen påhittad rållfigur.
Miley säger ju själv att hon nu vill börja rikta in sig på sina äldre fans som är ungefär 16-26 år. Och för att göra det måste hon komma bort från Hannah Montana karaktären och visa vem hon egentligen är.
Krångligt, men jag hoppas att du förstod lite vad jag menar :P

För mej är det här något jag har väntat på sen jag började gillar Miley för ca. 2 år sen. Jag älskar den här förändringen!! :D
Tack!
xoxo,
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0