Can't be tamed (ETTA I TOLV LÄNDER)

Mileys ganska nysläppta album Can't be tamed är nu etta i hela TOLV länder: Portugal,Brasilien, Irland, Tyskland, Spanien, Schweiz, Polen, Storbritannien,Australien, Danmark, Svergie & Grekland. Totalt har den sålts i inte mindre än 382,000 kopior!


Så vilka av ni läsare har köpt skivan då?? Själv beställde jag den söndagen innan den kom ut och så skulle jag åka bort på onsdagen och hade inte fått den än då :( Så jag fick klara mej två veckor utan den! :O Haha! Men sen fick jag den å laddade ner den på iPoden så nu har jag drogat alla låtar både på planet och solstolen här i Grekland :)
LOOOVE IT!!

Har ni fått nån favoritlåt då? Mina favoriter är Stay, Permanent December, Every Rose Has It Thorn och My Heart Beats For Love!!<3<3


Är som sagt var på en allmän dator så kan inte ladda upp några bilder :(



Hare bra, så hörs vi!
Puss!!<3<3
//Rebecca


Kommentarer
Postat av: Hania

Mina är Permanent December, Liberty walk och Stay

Älskar hennes förra bästis Taylor Swift

2010-07-17 @ 14:23:39
URL: http://sockerkakan.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Hej jag hennes Skiva delux edition alla låtarna gllar jag väldig mycket!

2010-07-21 @ 21:29:49
Postat av: Madde

;im favorit e my heart beats for love!!<33

2010-07-23 @ 22:09:37
Postat av: Lea

Hej!! Jag såg er insändare i Julia och jag gilar med Miley så jag kollar in sidan! Jag tycker nog att Permananet december är bra och can´t be tamed!!

sidan värkar bra!

2010-07-26 @ 12:37:19
Postat av: CorneliaMiley

Mina favorit låtar är: liberty walk, permanent December, can´t be tamed och My heart beats for love!!!!!!!! Jag fick Min skiva den dagen den kom jag har låtarna på min mobil nu!!!

2010-07-27 @ 12:20:52
Postat av: MIIIILLLLEEEYYy

hejsan jag vill bara säga att jag ääälllssskkaarr miley och hoppas hon har det bra

<33

2010-07-28 @ 19:13:36
Postat av: Miley Smiley

hejhej såg ert inlägg i julia och kekade in!! men sidan värkar super o jag älskar miley cyrus!!! <3

påminner: bloggen e bra om den handlar om miley :P

/miley nörden

2010-07-28 @ 19:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0