Svar på kommentarer

   
hanna bergen  om Roliga bilder på Miley:

hej eran blogg är jätte bra!!! jag har en fråga. jag har hört att miley vill gifta sig och att hon tycker att hannah montana är fjantigt nu är det sant???? tacksam för svar <3

Hej! Tack så mycket!
Ja, Miley vill gifta sig med Liam men hennes pappa tycker att borde tänka igen det lite först eftersom att hon är så ung. Tror att Miley själv förstår det. Förmodligen kommer Miley och Liam inte gifta sig än på ett tag, vi får väl se!
Vi tror inte att hon tycker att det är fjantigt men Miley vill nu rikta in sig på sina äldre fans som är ungefär 16-26 och göra saker som passar deras ålder mer. Hon gjorde Hannah Montana 4 för sina yngre fans. Miley är ju trots allt snart 18 år och hon vill anpassa det hon gör efter sin ålder.

31 Juli, 18:27  
hanna   om Roliga bilder på Miley:
hej jag har hört att miley vill gifta sig och att hon tycker att hannah montana är fjantigt. är deta sant
Vi svarade på det i kommentaren över! :)
31 Juli, 18:19  
en tjej om Gillar ni Hannah Montana??:
ja jag gillar hannah eller miley hon sjunjger jättebra <3
Jaa, visst gör hon :)
31 Juli, 12:20  
Fanny Linsér   om Roliga bilder på Miley:
Haha<3 Jätte roliga bilder<3
xD
31 Juli, 11:35  
Fanny Linsér   om Vem bär den bäst?:
Hejsan Sara och Rebecka!
Jag tycker att Miley bärde kläderna bäst på alla bilderna(:<3
Men även om det är sådär väder (som det är här i Borås) Så hoppas jag att ni kan lägga ut lite bilder iaf<3(:
Hej!
Självklart lägger vi ut lite bilder å så :P
31 Juli, 11:34  
Carro om Vem bär den bäst?:
jag tycker självklart att Miley bär den bäst hela tiden . xP

kan ni kommentera min blogg?
det vore sjukt snällt . :)

btw,älskar eran blogg !


Heej!
Ja, vi kollar in din blogg så fort vi har tid! :)
31 Juli, 10:27  
ELIN   om Gillar ni Hannah Montana??:
AA jag älskar hannah montana!<3<3
Okeej :P
31 Juli, 10:21  
Maja om Jag har en fråga :):
Alternativ 3 tycker jag :)
Okej, då vet vi (:
31 Juli, 09:53  
Johanna<3  ([email protected]) om Supersöta bilder!!:
Hej
jag tycker eran blogg är bra och jag hittade den genom att läsa julia:D

jag har en fråga: kan ni mileys msn?
skulle vara kul om ni visste :D
Miley har ingen fanmejl/msn, det ända sättet att skicka mejl till henne är att vara medlem på mileyworld och skicka därifrån :)
30 Juli, 22:43  
Elin   om Jag har en fråga :):
jag tycker ettan var bäst, svara bara på dom som har frågor i sig
Okej!





xoxo,
Rebecca och Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0